صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار
اعضای شورای بخش اطاقور :

توسعه و پیشرفت «اطاقور بهشت پنهان» با حمایت ویژه مسئولین شهرستانی،استانی و کشوری

«بهروز فهیم رئیس شورای بخش اطاقور» در گفتگو با صدای خاک؛ ضمن معرفی اعضای شورای بخش آقایان جوادعبدلرضایی در سمت نائب رئیس ارسلان اقبال زاده موسی محبی و ایمان جهان کهن؛ درباره بخشی از عملکرد شورای بخش اظهار داشت : ایجاد امکانات زیر ساختی الویت روستاهای این بخش است لذا همواره در طول سالیان خدمت که در مجموعه شورای بخش حضور داشتم با همکاری اعضای شورای بخش و بخشداران محترم تلاش کردیم اعتبارات تخصیصی جهت اجراء طرح های عمرانی را افزایش دهیم .

به گزارش صدای خاک- احمد پوروطن- بهروز فهیم  که در حال حاضر به عنوان نائب رئیس شورای شهرستان لنگرود و نائب رئیس شورای استان نیز فعالیت میکند در بخش دیگر این گفتگو با اشاره به اهم فعالیتهای انجام شده در روستاهای اطاقور گفت: عمده فعالیتهای مجموعه شورای بخش در حوزه های شن ریزی روستاها، پیگیری گازرسانی وآسفالت معابر وروکش روستاها بوده است.

وی افزود: «اطاقور بهشت پنهانی» است که در شهرستان لنگرود استان گیلان واقع شده است این منطقه بکر باجاذبه‌های طبیعی، پتانسیل و ظرفیت فراوانی دارد که با حمایت ویژه مسئولین شهرستانی ،استانی و کشوری در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد گرفت.


در ادامه ارسلان اقبال زاده به احداث پل لیارود اشاره کرد و گفت: اهمیت این پل بدلیل محل کوچ ییلاق ،قشلاق عشایر منطقه و روستاییان کل منطقه اطاقور است که جمعیت زیادی را تشکیل می‌دهند و نقش پررنگی در تولید و توسعه اقتصادی دارند لذا این کار که حتی در ردیف تعریف پروژه ها نبود و هیچ اعتباری هم برای آن اختصاص نیافته بود با تامین اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از محل شورای اسلامی بخش باحمایت فرماندارمحترم وسپاه بسیج سازندگی و.. انجام و بمنظور کاهش خسارات ناشی از حوادث و سوانح پیش بینی نشده از جمله سیل و…. با مشارکت مردم و بویژه شهرداری اطاقور ، ارگانهای مسئول توانستیم در مدت زمان یک ماه به سرانجام برسانیم .


جواد عبدالرضایی از اعضای فعال شورای بخش نیز در مورد کارهای عمرانی دیگر از جمله در حوزه آسفالت  گفت : در این خصوص یکی از مهمترین خواسته های دیرینه مردم که روکش آسفالت ششکلایه نارنج بن بالا ،دهستان لات لیل به سمت بلوردکان تکمیل شده است

وی ادامه داد : در زمینه پروژه تقویت آب شرب از لحاظ کمیت و کیفیت نیز فرماندارمحترم نماینده محترم قول مساعدت وجذب اعتبار ویژه رادادند که به موجب آن گام اساسی دیگر در این منطقه جهت تامین آب شرب منطقه برداشته شود.

وی افزود : در بخش تامین آب زراعی و حمایت از کشاورزان باید گفت : امسال کشاورزان به دلیل کاهش بارندگی با مشکلات عدیده ای مواجه بودند لذا با تدابیر ویژه و تلاش شبانه روزی و با اقداماتی نظیر نصب ۱۳ پمپاژ در منطقه اطاقور جهت تامین آب زراعی موجب شد که با همه سختیهای پیش رو اما تمام زمینهای زیر کشت برنج منطقه اطاقور به بار بنشیند و خدا رو شکر با همه مشکلات کم آبی امسال ،مزرعه بدون کشت نداشتیم.

موسی محبی  عضو  باتجربه  شورای بخش بخش نیز  در ادامه ، رفع مشکلات مشترک اکثرروستاهای بخش اعم ازواگذاری اراضی ملی احداث سدلاستیکی، چهاربانده نمودن اطاقوربه کومله آسفالت وروکش راهها آب شرب وکشاورزی، استقرارادارات ،تسریع صدورسندهای روستایی احداث پست برق، تقویت دهیاریها را خواستار شد وافزود : امیدواریم با همدلی و تلاش دهیاران و شوراهای اسلامی حجم عملیات عمرانی بیشتر نسبت به گذشته وشاهدرشد چشم گیری دراین زمینه باشیم.

ایمان جهان کهن عضو دیگر شورای بخش اطاقور  با بیان اینکه همه روستاهای این بخش حتی جمعیت زیر ۲۰ خانوار بجزچندروستای کوچک از نعمت گاز برخوردارند افزود : در بخش برق نیز اقدامات بسیار گسترده ای صورت گرفته و با نصب کابل خود نگهدار با همکاری مسئولین مرتبط وبرنامه ریزیهای قبلی صورت گرفته اقدامات بی نظیری اجرایی شد


در پایان مجموعه اعضای شورای بخش یادآور شدند : امیدوارم هر روز شاهد توسعه و پیشرفت بخش اطاقور با حمایت نماینده لنگرود ،فرمانداربخشدار ومردم خوب وصبوربا همکاری ادارات مختلف باشیم و بدانیم که در بخش بزرگی مثل اطاقور بدون حمایت بخشدار ،مسئولین و مشارکت و همراهی دهیاران و شوراهای اسلامی و مردم کار پیش نمی رود که انشاالله ما شاهد این همدلی بین مجموعه گفته شده باشیم.

شناسنامه


کدخبر: ۲۱۸۹۱۳
تاریخ: ۱۴۰۱/۶/۱۵     ساعت: ۱۹ : ۴۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۸ شهريور
  • ٤ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 08 2024