صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

افتتاح خانه بهداشت در روستای نالکیاشر شهرستان لنگرود

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، خانه بهداشت روستای نالکیاشر از توابع مرکز بخش مرکزی شهرستان لنگرود افتتاح شد.

به گزارش صدای خاک، در این مراسم فرماندار لنگرود ،نماینده مردم لنگرود در مجلس، بخشدار مرکزی و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود و جمعی دیگر حضور داشتند.

دکتر غلامپور ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنگرود در جریان افتتاح این خانه بهداشت ، مطالبی را درباره ساخت این بنا توضیح دادند.


وی افزود: این خانه بهداشت دارای ۷۲ متر مربع زیربنا و در زمینی به مساحت ۵۸۳ متر مربع احداث شده است که مبلغ هزینه شده برای آن حدود ۱۱ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی می باشد و در ادامه افتتاح آن را به مردم روستای نالکیاشر تبریک گفتند.

دهیار روستای نالکیاشر در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت : در مدیریت روستایی کارها با مشارکت مردم ،همیاری و کمک های دولت مردان پیش می رود ،
وی افزود : اجرای طرح‌های از جمله بازنگری طرح هادی یکی از این اقدامات ارزشمند است که در روستای نالکیاشر با هدف فراهم کردن زمینه توسعه روستا در حال اجراست،
وی همچنین از اخذ صدور سند زمین های مسکونی در روستای نالکیاشر خبر داد و افزود: بی‌شک
این راهبردی برای پیشرفت، آبادانی است.


سامان حیدری یکی دیگر از کارهای انجام شده در روستای نالکیاشر را تعویض تیر برق های فرسوده و چوبی و جایگزین کردن آن با کابل خودنگهدار عنوان نمود و افزود: هر چه سطح زندگی و بهره‌مندی مردم در روستاها ارتقا پیدا کند از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری می‌کند، ودر نهایت به افزایش تولیدات روستایی خواهد انجامید .
دهیار نالکیاشر به نصب دوربین مدار بسته در روستا اشاره کرد و گفت : این اقدام با هماهنگی بخشداری به منظور ارتقاء و بهبود ضریب امنیت در روستا ، کاهش و جلوگیری از سرقت و.. عنوان نمود.


دهیار روستا ضمن تشکر از اعضای شورای نالکیاشر آقایان اکبر عابدیان ، موسی راضی و محمد فاضل پور که همواره در کارهای عمرانی پای کار هستند ، افزود با مصوبه اعضای شورا در حال حاضر دفع آبهای سطحی در حال انجام است
که جا دارد از زحمات و پیگیرهای این عزیزان تشکر گردد.

رئیس شورا روستای سادات محله نالکیاشر نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرفراز رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.
محمد فاضل پور افزود : با افتتاح این خانه بهداشت جمعیت این روستا در حوزه بهداشت و درمان از خدمات آن بهره مند می شوند لذا جا دارد از اهتمام مسئولان قدر دانی گردد .
وی افزود : در روزهای آینده نسبت به زیباسازی و کاشت نهال در حیاط ساختمان خانه بهداشت اقدام خواهیم کرد .

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۸۹۸۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۳     ساعت: ۲۲ : ۳۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان
  • ١٨ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 22 2024