صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

۶ پروژه عمرانی شهرداری املش با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و نهصد میلیون تومان به مرحله بهره برداری رسید

شهردار املش در گفتگو با پرتو خبر ضمن گرامیداشت هفته دولت یکی از خواسته های به حق شهروندان را از شهرداری را آسفالت مناسب معابر و خیابان های شهر و دیگر کارهای عمرانی دانست.

به گزارش صدای خاک، عبدالرضا سلیمانی افزود : در همین راستا شهردار املش در هفته دولت ۶ پروژه عمرانی را با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و نهصد میلیون تومان به مرحله بهره برداری رساند
وی درا دامه اهم پروژه‌ها آسفالت را شامل : اجرای آسفالت معابر شهری کوچه های شهیدان کوچکپور . دستجردی . پوزنده . قلیزاده ۲ . خیابان شهید منتظری . جاده تابستان نشین . کوچه طاهری و… دانست.و به اجرای دیوار حفاظتی انهار سطح شهر املش در کوچه شهید تاتلی و یاس ۱ نیز اشاره کرد
مهندس سلیمانی تصریح کرد: میدان هالیدشت براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان املش احداث می گردد
همچنین در این ایام شهروندان شاهد احداث پیاده رو در قالب پارک محله در خیابان شهید ابوالقاسمی و آیت الله صدوقی و تامین روشنایی معابر شهری خواهند بود وی دیگر عملکرد شهرداری و شورای شهر را تهیه و جانمایی ست های ورزشی و مبلمان شهری در پیاده روها عنوان نمود و افزود: اقدامات انجام شده تأثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه شهروندان دارد، لذا امیدوارم با افتتاح این پروژه‌ها بخشی از نیازمندیهای این شهر مرتفع گردد.


بنا بر این گزارش، مهندس سلیمانی در بخش دیگر سخنانش ضمن اشاره به اهتمام شورای اسلامی در حمایت همه جانبه از برنامه ها و پروژ های شهرداری، افزود: فعالیت های عمرانی مربوط به ترمیم منطقه بافت فرسوده شهر ، آسفالت و روکش مناسب آسفالت معابر، ترمیم و ساماندهی خیابان های اصلی و فرعی ادامه خواهد داشت و از جمله اولویت هایی است که مدیریت شهری در راستای پاسخگویی به نیازهای شهروندان، تسهیل در تردد وسایل نقلیه و ایجاد چشم انداز زیبای شهر املش ، با جدیت دنبال می کند.

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۸۹۹۳
تاریخ: ۱۴۰۳/۶/۷     ساعت: ۲۲ : ۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهريور
  • ١٢ ربيع الاول ١٤٤٦
  • Sep 16 2024