صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار
باحضور نماینده مردم لنگرود در مجلس :

مشکلات روستای صعب‌العبور اترود بررسی شد

به درخواست رئیس و اعضای شورای روستای آترود؛ ظهر پنجشنبه ۴ اسفند ماه نماینده مردم لنگرود با همراهی بخشدار اطاقور و اعضای شورای بخش ازاین روستا کوهستانی بصورت میدانی بازدید کردند

به گزارش نشریه سراسری صدای خاک، احمد پوروطن- رئیس شورا و اهالی محل ضمن  ابراز رضایت از حضور دکتر محمدنژاد خواستار رسیدگی به وضعیت مسیر جاده  جهت دسترسی سریع تر به حل مشکلات روستایشان  شد

مصیب بهروز کار با معرفی دیگر اعضای شورا آقایان رحمان اکبری و یدالله ابیضی گفت: روستای آترود دارای۴۰ خانوار جمعیت است که اکثر مردم خونگرم منطقه از طریق  کشاورزی و دامداری امرار معاش میکنند.

رئیس شورا آترود مهمترین مشکلات روستای خود را که سالها روی زمین مانده است را نداشتن جاده مناسب و عدم دسترسی به جاده ایمن و استاندارد برشمرد و افزود با هر بارندگی و یا برف جاده از وضعیت موجود هم خطرناکتر می شود و خسارت مالی و جانی زیادی به مردمان مظلوم روستا وارد میکند. 
وی همچنین قطعی فراوان آب آشامیدنی را دغدغه دیگر اهالی روستا خواند و گفت منبع آب خالی است مردم از مشکلات کم آبی رنج می کشند و مجبور به مهاجرت از روستا می شوند.

این مسئول متعهد محلی ادامه داد: وجود برخی اختلاف‌ها بین مردم و کشاورزان با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ومعیارهای آنان برای تعیین اراضی ملی از موضوعات دیگر است  که این نارضایتی مردم  ومطالبه آنان بر سر زمین های آبا و اجدادی ایشان اگر جدی به آن پرداخته نشود تبدیل به بحران وحشتناک برای روستا میگردد .

نماینده مردم لنگرود در مجلس نیز پس از شنیدن درد دل‌های اهالی خاطرنشان کرد: اقدام و فعالیت جدی برای رفع مشکلات و کمبودهای روستا‌ها  به ویژه مناطق دورافتاده باید در دستور کاری همه مسئولان قرار گیرد.

دکتر پرویز محمدنژاد افزود: با رایزنی لازم با مسئولین و کارشناسان اقدامات لازم برای مرتفع شدن مشکلات انجام و با تخصیص اعتبار دسترسی به جاده ایمن تر و... انجام خواهد گرفت.

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۰۹۲۳
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۲/۵     ساعت: ۲۱ : ۲۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


تصاویر مرتبط
استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024