صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

پیام تبریک معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه کومله به مناسبت هشتم اسفندماه سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی

سینا تقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه کومله به مناسبت هشتم اسفندماه، سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیامی صادر کرد

هُوَ الَّذِی بَعَثَ فِی الْاُمِّیِّینَ رَسُولًا مِنْهُمْ یَتْلُو عَلَیْهِمْ آیَاتِهِ وَیُزَکِّیهِمْ
وَیُعَلِّمُهُمُ الْکِتَابَ وَالْحِکْمَهَ وَاِنْ کَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِی ضَلَالٍ مُبِینٍ
و کسی است که در میان جمعیت درس نخوانده رسولی از خودشان برانگیخت که آیاتش را بر آنها می خواند و
آنها را تزکیه می کند و به آنان کتاب (قرآن) و حکمت می آموزد هر چند پیش از آن در گمراهی آشکاری بودند !

سینا تقی زاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه کومله به مناسبت هشتم اسفندماه، سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی پیامی صادر کرد.


متن پیام به شرح زیر است :

استمرار و بقای هر جامعه مستلزم مجموعه باورها، ارزشها، دانش ها و مهارتهایی ست که به نسل های جدید انتقال یابد و وسیله این انتقال آموزش و پرورش است.

تربیت به عنوان امری تدریجی هرگز قابل نسخه پیچی یا بسته بندی نیست و همواره به یک منش و سلوک و نه رفتار که بعد ظاهری عملکرد است، ختم می شود که به همت دغدغه مندان این عرصه حاصل می شود ..
در این میان نهاد ارزشمند امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنر نقشی بی بدیل می آفریند. نهادی که به عزم و همت شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شد و و امسال که به عنوان میراث ماندگار و با شعار همه در تربیت سهم داریم مطرح گردیده است و الحمدالله دستاوردهای مقدسی همچون تربیت نسل جوان و انتقال ارزشهای دینی، ملی، اندیشه ها و آرمانهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس ، کسب عناوین برتر در جشنواره ها و مسابقات که اصل کشف و پرورش استعداد های دانش آموزان است را براساس برنامه های سند تحول آموزش و پرورش و ساحت های تربیتی به ارمغان آورده است ..
هشتم اسفند، سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی و تقارن ایام مبارک ماه شعبان را به همه همکاران فرهیخته و متولی تربیت در نظام تعلیم و تربیت ، به ویژه به همکاران ارزشمند بخش شهید پرورتبریک عرض مینمایم..
توفیق و عزت شما دغدغه مندان حوزه فرهنگ و تربیت را تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و در سایه سار وجود رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از درگاه احدیت مسالت می نماییم.

 

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۰۹۲۴
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۲/۷     ساعت: ۱۵ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024