صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

گزارش عملکرد سه ماه صمت شهرستان لنگرود

علی اصغر محمد دوست یکی از روسای جدید و پرتلاش شهرستان لنگرود است که از زمان ورودش به عنوان رئیس صمت اقدامات خوبی در شهرستان در حال اجراست.

به گزارش صدای خاک، احمد پوروطن- رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنگرود در گفتگو با نشریه صدای خاک درباره مسائل حوزه کاری خود مبنی بر ارائه گزارش‌ عملکرد سه ماهه مطالبی را بیان داشت.

وی در بحث بازرسی و نظارت بر بازار گفت: بازرسی‌های صورت گرفته از صنوف مختلف۹۸۰ مورد بوده است و تعداد تخلفات کشف شده ۱۹۴مورد با ارزش ریالی نزدیک به۸۰۰ میلیون ریال بوده است

وی عناوین تخلفات را (گران فروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور قیمت و...) عنوان نمود .

محمد دوست با اشاره به کالاهای تنظیم بازار به جذب و توزیع ۴ قلم کالای اساسی شامل توزیع آرد،شکر، برنج وگوشت منجمد گفت: علاوه بر این موارد، معرفی و ثبت واحدهای مجاز به سامانه کالا برگی به کمک اتاق و اتحادیه اقدامات موثری صورت گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود سپس از 450 مورد پروانه صادر شده در حوزه اصناف وتعدادواحدهای پلمپ شده 45 مورد و تعداد 3 پروانه در بخش ایثارگری که با هماهنگی بنیاد شهید صادر گردیده خبر داد و افزود: در بخش صنعت ۵ مورد پروانه و جواز تاسیس صادر شده و ۳ مورد احیای واحدهای راکد با پرداخت تسهیلات انجام گرفت.

وی اظهار داشت: در این مدت سه ماهه از 60 مورد طرح‌های تولیدی و واحدهای صنعتی در شهرکهای صنعتی بازدید صورت گرفت،ضمن اینکه در بخش معدن شهرستان 1واحد سنگ لاشه مجاز در بخش کومله فعال گردیده است.


محمد دوست همچنین در بخش تخلفات از شناسایی 4 واحد برداشت غیر مجاز خبر داد و افزود: این واحدها به محاکم قضایی معرفی شدند.

وی بابیان اینکه انتخابات اتاق اصناف شهرستان در سلامت کامل برگزار شد و درکنار آن علاوه بر هیئت مدیره اتاق اصناف ، اتحادیه قصابان و مرغ نیز مشخص شدند .

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لنگرود گفت: امیدواریم در سال جاری با هم افزایی، تعامل،  هم فکری و با تکیه بر توان و تخصص صاحبان صنوف وحمایت های دولت و مسئولان شاهد رونق تجارت و تقویت واحدهای صنفی باشیم.

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۰۹۲۶
تاریخ: ۱۴۰۱/۱۲/۷     ساعت: ۲۱ : ۱۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024