صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

تجلیل بخشدارمرکزی از شوراهای اسلامی به مناسبت روز شوراها

به مناسبت روز شوراها طی مراسمی مهندس قسمت پور بخشدار مرکزی به اتفاق مهندس جعفر زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری لنگرود ، از اعضای شورای اسلامی بخش و همه اعضای شوراها اسلامی روستاهای بخش مرکزی تجلیل نمود.

به گزارش صدای خاک، بخشدار مرکزی در حاشیه این مراسم به یاد ماندنی ضمن تبریک ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها اسلامی گفت : جایگاه شوراها که به عنوان امین ومنتخب مردم هستند بسیار ارزشمند است و در این میان ادارات و نهادها باید همکاری بیشتری با این عزیزان داشته باشند تا مسیر خدمات رسانی به روستاها هموارتر شود

سعید قسمت پور اظهار کرد: همدلی و همبستگی شوراهای اسلامی بخش مرکزی در سطح شهرستان زبانزد است و همین عامل مهمی در پیشبرد اهداف در راستای تأمین منافع مردم است.

وی افزود : امیدوارم با تلاش این عزیزان روز به روز شاهد استفاده از پتانسیل‌های و امکانات محلی در جهت پیشرفت ورفاه حال روستاییان باشیم.

بخشدار مرکزی در بخش پایانی سخنانش بار دیگر روز شوراها را به تمامی اعضای تلاشگر شورای بخش و روستاهای بخش مرکزی که صادقانه و خالصانه تنها باهدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات روستایی گذاشته، تبریک گفت و عزت و سربلندی آنان را در جهت ادامه راه خدمت‌رسانی، خواستار شد .

 

 

 

ا

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۲۹۱۷
تاریخ: ۱۴۰۲/۲/۱۲     ساعت: ۱۲ : ۳۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024