صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

بازدید نماینده مجلس، شهردار و اعضای شورای شهر شلمان از پروژه های عمرانی در این شهر

نمایندۀ مجلس، شهردار و شورای شهر (شهر شلمان)، ظهر پنجشنبه ۴ خرداد ماه از روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در این شهر بازدید کردند.

به گزارش صدای خاک، سرپرست شهرداری شلمان در گفتگویی ضمن قدردانی از توجه نماینده به توسعه و پیشرفت زیرساخت های شهر شلمان گفت: در راستای رفع موانع و پیگیری و مطالبات پروژه‌های شهر با حمایت ویژه مسئولان شهرستان اقدامات خوبی در حال اجرا است .


ناصر رنجبر با اشاره ساخت میدان ورودی شهر شلمان در آینده گفت: قریب  به دو سال میدان ورودی شهر شلمان به علت عدم تملک ۵۰۰ متر مربع زمین به ارزش ۱۰ میلیارد تومان بلاتکلیف مانده وموجب خسارت جانی و مالی فراوان و ترافیک سنگین مسیر اصلی می گردید  که در این خصوص۱۰ میلیارد تومان منابع مالی به جهت  ساخت میدان ورودی شهر شلمان و خرید تملک ۵۰۰ متر زمینهای اطراف پروژه  اختصاص یافته است.

وی همچنین از تخصیص ۱۲ میلیارد تومان منابع مالی به جهت ترمیم راه اصلی شلمان به طول ۶ کیلومتر خبر داد و افزود: این مسیر به علت عدم توجه و رسیدگی در سال های گذشته از وضعیت نامطلوبی برخوردار بوده و به جهت لرزش مداوم  در هنگام تردد خودروهای سنگین با نارضایتی شدید ساکنین همراه بود که با پیگیری و دیدار  دکتر محمد نژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس با وزیر کشور؛ موافقت و دستور اجرای این کار نیز گرفته شد.

شهردار شلمان سپس  پیرامون دیگر پروژه های عمرانی شهر از جمله ساخت دیوار حفاظتی و پیاده راه حاشیه رودخانه شلمانرود، میدان ورودی شهر شلمان، دغدغه های کشاورزی، لایروبی ۲ استخر شلمان، پمپاژ استخر بالا محله، دو حلقه چاه بیجار پشت محله و موضوع ساخت پل شلمان، آسفالت کوچه و معابر سطح شهر، صحبت کرد و یادآور شد با همکاری و همدلی اعضای شورای شهر تمام پروژه‌های ذکر شده با تصمیمات و تدابیر خاص در حال اجراست .

وی تصریح کرد: همچنین توافقات درجهت ایجاد نمایشگاه گل و گیاه شرق گیلان درحاشیه باغ کشاورزی شلمان صورت گرفته که با ایجاد آن برای۳۰۰ نفر بطور مستقیم شغل فراهم می‌شود. 

دکتر رنجبر با بیان اینکه آسفالت معابر شهری تا سقف ۴میلیارد برای همه محلات شلمان درحال انجام است، افزود: یکی از پروژه های شاخص شهر شلمان ایجاد پارک ابریشم در ورودی شهر است که با توجه به اینکه درحریم استملاکی  آب منطقه ای قرار دارد تا امروز کارهای تهیه طرح و توافق با آبیاری انجام شده وانشالله به زودی عملیات اجرایی آن آغاز میگردد.

شهردار شلمان در پایان اظهار داشت: امیدوارم با به ثمر رسیدن این پروژه‌های مهم و اساسی شاهد تحول بسیار خوبی در شهر شلمان باشیم و از مزایای آن شهروندان بهره ببرند .

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۲۹۲۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۳/۴     ساعت: ۲۰ : ۱۶
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


تصاویر مرتبط
استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024