صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

موفقیت شهرداری املش در مدیریت پسماند

شهردار املش در حوزه جمع‌آوری، بازیافت بسیار موفق عمل کرده و جزو شهرستانهای پیشرو و موفق در این حوزه است که می‌توان از تجربیات آنها در این حوزه استفاده کرد .

به گزارش صدای خاک، شهردار املش در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: امروز مردم از ما توقع و خواسته هایی دارند که اکثرا معقول و به حق است؛  بر این اساس ما علاوه بر پروژه‌های عمرانی و مباحث آسفالت و ایجاد فضای سبز و ... توانستیم موفقیتی نیز  در اجرای عملی  بازیافت زباله و مدیریت پسماند در شهر  داشته باشیم.

بهرام آریا منش خاطر نشان کرد : زندگی و سبک زندگی بشر امروز تولید زباله را اجتناب‌ناپذیر کرده و به گونه‌ای رقم خورده که دنیا با بحرانی به نام ازدیاد زباله مواجه شده است ِبنابراین می ‌طلبد مجموع تصمیم‌گیران و دست‌اندرکاران و مجموع عوامل اجرایی در مقابله با این بحران بسیج شوند.
وی بیان کرد: یکی از ضروریات توسعه پایدار، مقابله با این بحران است و تلاش برای کاهش تولید زباله است.
شهردار املش ادامه داد:  یکی از موفق ترین روش بازیافت، موضوع تفکیک از مبدا و جداسازی زباله‌های تر و خشک است که موفقیت در اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا با همکاری شهروندان میسر می‌شود  و الحمدالله در املش  با فرهنگ‌سازی مناسب به این مهم پرداخته شده است .


دکتر آریا منش  افزود :  این اقدام  نتیجه همدلی و تلاش وجدیت کارکنان شهرداری در انجام امورات مربوطه و شهروندان عزیز است.

وی سپس با اشاره به اینکه یکی از مردمی ترین نهادها در شهر، شورای اسلامی شهر است گفت: هرچه رابطه بین شورای اسلامی و شهرداری با مردم نزدیک تر وصمیمی تر باشد،  باعث افزایش اعتماد عمومی بویژه و سرعت بخشی به   پروژه های عمرانی ، فرهنگی و... میشود

بهرام آریا منش در پایان سخنان خود گفت:  انتظار ما اینست  تخصیص اعتبارات دولتی به طرح های شهری افزایش یابد تا شورای اسلامی و شهرداری بتواند بر اساس عدالت اجتماعی و نیازمندی های شهر و مردم  گامهای بزرگتری بردارد.

 

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۲۹۲۹
تاریخ: ۱۴۰۲/۳/۵     ساعت: ۱۵ : ۱۱
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


تصاویر مرتبط
استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024