صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

افتتاح ۱۲ پروژه اداره برق شهرستان املش با اعتبار ۸ میلیاردتومان در هفته دولت

در سومین روز از هفته دولت ۱۲ پروژه برق شهرستان با اعتبار ۸ میلیارد تومان با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان املش به بهره برداری رسید.

عادل محمدیان قاسم آبادی  با تبریک هفته دولت، این ایام را فرصتی مناسب جهت بیان فعالیتها و عملکردهای اداره برق دانست و در گفتگو با خبرنگار صدای خاک در زمینه گزارشی را ارائه نمود .
رئیس اداره برق شهرستان املش اهم پروژه های اجرا شده در هفته دولت را شامل #احداث ۲۳۰ متر خط ۲۰ و نصب ترانس ۲۰۰ کاوا برای ضعف برق خیابان صدوقی املش#نصب ترانس سوخته کش برای ضعف برق منطقه .# نصب ترانس موسی کلایه برای تقویت برق # نصب ترانس روستای البرز برای تقویت شبکه عنوان نمود و افزود : اداره برق شهرستان املش در بخش جایگزینی کابل خودنگهدار به جای سیم های مسی نیز پروژه های خوبی را به اتمام رسانده است  که  طرح های تبدیل کابل خودنگهدار فشار ضعیف در روستا های کجید، پشت در لنگه ،چلارس ،حاجی آباد ،شیشارستان و مربو؛  از جمله این پروژه ها هستند.
وی با اشاره به  مزیت اجرای طرح کابل خودنگهدار به جای سیم های مسی گفت : این اقدام  علاوه بر زیبا سازی شبکه مقاومت بالایی در تنش های جغرافیایی باد و طوفان و سایر حوادث غیرمترقبه دارد و موجب تقویت ولتاژ و ثبات شبکه می‌گردد ضمن اینکه از سرقت شبکه ها  نیز جلوگیری  می‌کند .

عادل محمدیان در ادامه از برنامه های  پیش بینی شده و در حال اجرا اداره برق املش خبر داد و در این باره به پروژه در حال اجرای خط ۲۰ و  نصب ترانس برق در  روستای رمشایه اشاره کرد و افزود:  پروژه ۲ دستگاه ترانس حوزه شهری در رانکوه و همچنین نصب ترانس برق در کوچه‌های پامچال و داداشی نیز از دیگر این پروژه ها  است که انشاالله بزودی  به اتمام خواهد رسید .

وی در پایان سخنانش یاد اور شد :  مجموعه پرسنل اداره برق با تمام قدرت  در حال کار هستیم که بتوانیم خدمات دهی مطلوبتر را به شهروندان داشته باشیم .

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۵۹۲۶
تاریخ: ۱۴۰۲/۶/۵     ساعت: ۱۵ : ۵۲
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
  • ٢٠ شوال ١٤٤٥
  • Apr 29 2024