کد خبر :218880
شهر چاف و چمخاله قابلیت تحولات اقتصادی و سرمایه گذاری فراوان دارد
شهردار چاف و چمخاله در گفتگو با نشریه سراسری صدای خاک به معرفی بخشی از جاذبه های گردشگری این شهر پرداخت.

به گزارش صدای خاک- آمنه جعفری- ابراهیمی گفت:ساحل‌ها یکی از اولین انتخاب‌های گردشگران برای سپری کردن تعطیلات هستند و  ساحل چمخاله یکی از  قطب های  گردشگری معروف  در میان جاهای دیدنی گیلان است که امکانات رفاهی و محیط خانوادگی آن، مسافران را به‌سوی خود فرامی‌خواند.

چمخاله علاوه بر امکانات مناسب، مراکز خرید، مسیرهای آرام‌بخش پیاده‌روی و مناظر بکر ساحلی، تفریحات بسیاری دارد، تفریحاتی مانند: جت اسکی، قایق سواری، شنا در حاشیه‌های امن خزر، اسب‌سواری،همچنین زمین‌های بزرگ بازی کودکان، از لذت‌هایی هستند که می‌توانید گردشگران تجربه کنند.
اغلب مردم مهمان‌نواز و خونگرم این خطه به شغل کشاورزی و صیادی مشغول هستند.
از دیگر مراکز سیاحتی این منطقه می‌توان تالاب زیبا با پرندگان گوناگون و سواحل آرام و بکر آن  را نام برد.

وی در ادامه این گفتگو اظهار داشت : به عقیده من برای شهرهای گردشگری مانند چاف و چمخاله وظایف مدیریت شهری  محدود به مواردی از قبیل برنامه ریزی، خدمات رسانی، انجام پروژه‌های عمرانی و… نمی‌شود.
 بلکه جهت دهی فعالیتهای شهری و ترسیم چشم انداز شهر در راستای دستیابی به توسعه پایدار ومدیریت فرهنگ محلی از جمله مهمترین وظایف مدیران شهری به شمار می‌رود.
لذا به عنوان مدیر شهری از همه افرادی که ایده و طرح و پیشنهاد دارند میخواهم تا یاریگر ما باشند تا بتوانیم نقاط قوت شهرمان  را تقویت  نماییم و از ضعف  های شهر بکاهیم 

 ابراهیمی با بیان اینکه شهر چاف و چمخاله بدلیل پتانسیل موجود  شهرایست که سرمایه‌گذاران را جذب میکند و قابلیت تحولات  اقتصادی  را دارد لذا هر اتفاق نو در راستای فعالیتهای اینچنینی بویژه در حوزه بندر چمخاله  رخ میدهد  انتظار ما اینست که از جوانان بومی و بیکار استفاده شود

وی افزود : هدف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر چاف وچمخاله رشد و پویایی اقتصادی و اجتماعی، شهر است ، منطقه ای که  تبدیل به  فرصتهایی ارزنده برای رفاه و توسعه همه جانبه و پایدار در آن  ایجاد شود .
ابراهیمی در ادامه این گزارش از نماینده خوب و پرتلاش شهرستان  به جهت اینکه طرحهای نیمه تمام را بررسی کرده و درجهت رفع نقص و تکمیل پروژه ها تلاش میکنند و اعتبارات خوبی را جذب نموده اند قدردانی میکنم وامیدوارم  با همت بلند ایشان و تلاش  اعضای شورای شهر و همچنین  وحدت و همراهی همشهریان عزیزم بتوانیم قدم مثبتی را در راستای آبادانی چاف و چمخاله برداریم .