صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

آمادگی شهرداری چاف و چمخاله برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در منطقه ساحلی

شهردار چاف و چمخاله گفت: اهمیت فعالیت های دریا محور و تجارت دریایی در پروژه بندر چمخاله که از نعمات خدادای و فوق العاده ای برخوردار است برکسی پوشیده نیست و همین مسئله اهمیت سرمایه گذاری دراین شهر رادوچندان کرده است.

حسین ابراهیمی در گفتگوی اختصاصی با نشریه سراسری صدای خاک با اشاره به اینکه توسعه این ظرفیت نقش حیاتی در رشد و چشم انداز اقتصادی منطقه خواهد داشت، افزود: شهرداری چاف و چمخاله برای تسهیل در بحث سرمایه گذاری آمادگی و حمایت لازم را از سرمایه گذاران بخش خصوصی خواهد داشت، تا سرمایه گذار بتواند با راحتی و آرامش بیشتری بر روی محور سرمایه گذاری خود متمرکز شود.
ابراهیمی با تاکید بر ظرفیت‌های نوار ساحلی و پتانسیل‌های آن افزود: در تلاش هستیم بهترین بهره برداری را از خط نوار ساحلی انجام و در راستای گردشگری و جذب سرمایه گذار از آن بهره ببریم
وی تصریح کرد: ما در کنار بندر چمخاله که بهترین نقطه گردشگری استان است نیاز به پروژه‌های توسعه ای،ارائه خدمات، فضاسازی و امکانات رفاهی داریم که قطعا با شرایط امروز شهرداری‌ نمی توانند بدون ظرفیت استفاده سرمایه گذار، در این زمینه پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.
وی در بخش دیگری از اظهاراتش افزود: مردم انتظار خدمات از شهرداری دارند و پراکندگی وسعت شهر چاف و چمخاله سبب شده تا اقدامات و کارهای انجام شده، کمتر به چشم بیاید.

ابراهیمی یادآور شد: در حوزه عمرانی تحول خوبی را در سطح شهر ایجاد شده و این روند در جهت خدمت مطلوبتر به شهروندان ادامه خواهد داشت،

وی افزود: امیدواریم با تعامل مجموعه اعضای شورای شهر و حمایت نماینده مردم در مجلس و همچنین فرماندار محترم ؛ شهرداری چاف و چمخاله منشا اتفاقات بسیار خوب برای شهروندان و رضایتمندی آنان باشد.
ابراهیمی در پایان سخنانش باتاکید بر توسعه ظرفیت دریا محور در رونق اقتصادی و دستیابی به اهداف ترسیم شده خواستار همراهی وتعامل ادارات خصوصا اداره منابع طبیعی گردید.

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۹۰۱۴
تاریخ: ۱۴۰۳/۷/۲۵     ساعت: ۱۹ : ۲۷
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
  • ١٤ ربيع الثاني ١٤٤٦
  • Oct 18 2024