صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
اقتصادی
اجتماعی
کشاورزی
محله خبر
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار
بخشدار مرکزی :

خدمات رفاهی در روستاها با حمایت مسئولان باید مشهود و احساس شود

بخشدار مرکزی لنگرود گفت: بخش مرکزی با داشتن ۴۲ روستا دارای ۱۸ هزار نفر جمعیت است

به گزارش صدای خاک، ابراهیمی با بیان اینکه خدمات رفاهی در روستاها باید مشهود و احساس شود افزود: اکثر روستاها دارای دهیاری هستند و با تلاش و برنامه ریزی پروژه های خوبی اجرا و در حال انجام است و همه تلاش ما اینست که رضایت مردم را فراهم کنیم .
وی با بیان اینکه ۵روستا در بخش مرکزی فاقد  دهیاری هستند، افزود: سعی بخشداری اینست که نگاه خدمت رسانی به این روستاها نیز عادلانه و دلسوزانه باشد .

ابراهیمی ضمن خدا قوت به همه شوراهای اسلامی گفت: تلاش این عزیزان به عنوان حلقه‌های رابط دولت و مردم عامل مهم، موثر و مفید در عمران، توسعه و آبادانی روستاهای منطقه است . 
وی  افزود :شوراهای اسلامی می‌توانند در جهت تعامل و همکاری در برنامه‌ها و تسهیل در  امور  نقش بی بدیل داشته باشند و  از نظر من همه مسئولین محلی در روستاها که با دستان خالی بهترین خدمات را به روستائیان ارائه می دهند شورای برتر باید معرفی شوند و جا دارد از زحمات آنان قدر دانی گردد .

بخشدار مرکزی ادامه داد: یکی از نیازهای اصلی روستاهای زیبای این بخش سرمایه‌گذاری در پروژه های گردشگری و کشاورزی است که تحقق آن به تنهایی کار سختی است و  در کنار تلاش و پیگیری دهیاران،تدابیر مسئولان  استانی و کشوری را نیز می طلبد تا در جهت بهره گیری از نعمت های فراوان و ظرفیت های موجود در رشد اقتصادی مردم برنامه ریزی صورت گیرد .
وی اظهار داشت :  اکثر دهیاران  بخش مرکزی  افراد  تحصیلکرده و با تجربه ای هستند که  ایده ها و راهکارهای عملیاتی برای توسعه روستای خود دارند،  ِلذا  اگر شرایط  و بودجه کافی در اختیار آنان قرار گیرد با تعامل و همکاری ادارات عملکرد های بی نظیری به ثبت خواهند رساند و در نتیجه  میتوانند پاسخگوی نیازها و انتظارات مردم باشند .
مهندس  ابراهیمی تصریح کرد :  یکی  از موانع پیشرفت در روستاهای بخش مرکزی  نبودن طرح هادی متناسب با توسعه روستایی است  که عملا استقلال اجرایی کارهای عمرانی و صدور مالکیت برای زمین های آبا و اجدادی مردم را  با چالش روبرو کرده است
وی با تاکید  به اینکه تحول اقتصادی این منطقه  در سایه حمایت از سرمایه گذاران  است، افزود :  الویت  بخشداری مرکزی در سال جاری در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام بویژه در بخش کشاورزی
می باشد .

وی در پایان گفت: امیدوارم  با  عنایات فرمانداری درافزایش اعتبارات، فعالیت های عمرانی و فرهنگی ، خدماتی  در روستاهای این شهرستان با  روند خوبی   پیش برود   و با حمایت مردم و  تلاش دهیاران و شوراهای اسلامی طرح ها و برنامه های مورد نظر زودتر به نتیجه برسد و بتوانیم در آبادانی هر چه بیشتر روستاها کارنامه موفقی از خود به جا بگذاریم .

شناسنامه


کدخبر: ۲۲۷۹۷۹
تاریخ: ۱۴۰۳/۲/۲۳     ساعت: ۲۳ : ۵
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اجتماعی       زیرسرویس: اجتماعی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
  • ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
  • ٢٠ محرم ١٤٤٦
  • Jul 27 2024