هفته نامه صدای خاک

کد مطلب: ۲۲۸۹۸۱  |  تاريخ: ۱۴۰۳/۵/۲۳  |  ساعت: ۲۰ : ۳۸


دیدار فرماندار و بخشدار مرکزی لنگرود با خانواده شهید خوشه بر

فرماندار لنگرود به همراه بخشدار مرکزی ، اعضای شورای اسلامی بخش و رییس بنیاد شهیدو امور ایثارگران لنگرود ؛ با خانواده شهید فرهاد خوشه بر در روستای خراط محله دیدار کرد.

به گزارش صدای خاک، در ادامه این دیدار والدین شهید با ابراز خرسندی از حضور مسئولان به بیان بخشی از خاطرات شهید خوشه بر پرداختند .

در حاشیه این مراسم دهیار خراط محله گفت : وجود خانواده شهید در روستای خراط محله باعث اخلاص و معرفت اهالی می شود
وی افزود : شهدایی که وجودشان باعث افزایش معنویت و خون‌شان ضامن سلامت و اقتدار هر مکانی است ، لذا
دیدار با والدین معظم شهدا و تکریم و تجلیل از مقام شامخ آن‌ها حداقل کاری است که ما مسئولان می‌توانیم انجام دهیم تا دین‌شان را به این قشر معظم جامعه ادا کنند

رئیس شورای اسلامی منطقه نیز در دیدار با خانواده شهید فرهاد خوشه بر گفت :
خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان‌شان در حراست از خاک کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی کار بزرگی انجام دادند و امروز وظیفه همه مسئولان و قشر‌های مختلف مردم است که احیاگر اهداف این عزیزان باشند و در حراست از ارزش‌ها تلاش کنند.

حسین کهنسال با تاکید بر اینکه هر آبادانی که در این منطقه داریم به برکت شهید بزگوار است ، افزود: جوانان ما باید با شهید ارتباط بگیرند تا بتواند از هجوم بیگانگان خود را در امان بدارند.
وی ادامه داد : انتظارات خانواده شهدا برای خودشان نیست بلکه همواره خواسته های ایشان در جهت توسعه و آبادانی محل است و امیدوارم مسئولان شهرستان و استان یاریگر مجموعه شورا و دهیاری در جهت عمران و آبادانی روستای خراط محله باشند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایا از صبر، ایستادگی و مقاومت خانواده بزرگوار این شهید عزیز تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

گفتنی است : شهید فرهاد خوشه بر سومین شهید گیلانی «مدافع حرم» است که برای دفاع از حرم‌های شریف حضرات معصومین (ع) در سوریه و عراق به شهادت رسیده است.


لينک مطلب: http://www.sedayekhak.ir/ NSite/FullStory/?Id=228981

چاپ خبر