۱۴۰۳/۳/۳۱ - ۱۸ : ۴۶

مافیاروی موسیقی دست گذاشته است

مافیاروی موسیقی دست گذاشته است

به گزارش صدای خاک، وی دارای لیسانس حسابداری ست خواننده چند ترک است  که در حال حاضر کار تاسیسات پزشکی می کند به بهانه ورود او به عرصه موسیقی با وی گفت و گویی داشتیم  که در ادامه می‌خوانید.

 شما اصالت شما کجایی هست؟

بنده اصالتا گلپایگانى هستم پدرم روستاى وانشان و مادرم شهر زیباى گلپایگان،  فرزند آخر خانواده و یک برادر و یک خواهر دارم.

آقای سلامی از کی وارد عرصه خوانندگی شدید؟

6 سال کار خوانندگی می کنم از همان اول با حسن بابا محمودی  «حسن بابا» کار کردم که تیم خیلی قوی در شعر، ملودی  و پخش دارد که  امیر یادگاری و حبیبی از اعضای این تیم هستند. سه ترک منتشر کردم که اولین قطعه  به اسم تنهایی، دومین آهنگ هم در سال 97 به اسم ویهان بود که پخش شد و آهنگ سوم را هم با سهیل آزما  کار کردم که شعر  و ملودی آن  را مهشید حبیبی، کار پخش  را هم امیر یادگاری و  تنظیم و مسترینگ را حسن بابا انجام داد. در حال حاضر هم به دنبال کارهای مجوز هستیم.

دوست دارید با کدام خوانندگان همکاری داشته باشید؟

کارهای سهیل مهرزاد گان و احمد سلو را دوست دارم در آینده نزدیک  دوست دارم  با نیما علامه وعلی آریا، هومن آزما، آریا آهنگران همکاری کنم و گروهی که در آینده نزدیک با آن کار می کنم r m رکورد  با تهیه کنندگی رضا محمدی است. فعلا دنبال مجوز کارها بعد پیگیر پخش از شبکه های اجتماعی  هستم.

به نظر شما  ورود به موسیقی به سرمایه نیاز دارد؟

برای این کار سرمایه قطعا مهم است ولی قبل تر از آن تجربه کسب کردن  و آشنایی با نت ها است.
یک خواننده حداقل باید یک ساز را آموزش ببیند  بعد آشنایی با گام ها است یعنی پله پله جلو برود اگر یهو سرمایه آنچنانی در موسیقی بیاورد وکارش پیش نرود ضربه محکمی می خورد تا یک جایی شاید پیش برود.

شرایط موسیقی الان را چگونه می بینید؟

موسیقی الان در حال حاضر به صورت سیستماتیک جلو می رود. نسل جدید سبک های مختلف چون   پاپ تند، راک و رپ را می پسندند.

به نظر شما انتخابات  رئیس جمهور آینده می‍تواند در شرایط موسیقی حاضر تاثیر بگذارد؟

امیدوارم رئیس جمهور آینده در باب مجوز راه را برای خوانندگان هموارتر کند و نظری دهد و آسان تر گیرد چون مجوز دادن خیلی سخت شده مثلا باید زیر نظر وزارت ارشاد باشد.  برای  صفر تا صد  موسیقی احتیاج به زمان زیاد داریم  اگر زیر نظر وزارت ارشاد کار کنید از یک سری فیلترها باید رد شوید و قانونهایی دارد که باید رعایت کنید و زیر پا نگذارید با وجود این پروسه کار  موسیقی  5 سال حداقل طول می کشد تا به سرانجام برسد.

به نظرتون مافیای موسیقی چه تاثیری می تواند در شرایط خوانندگان داشته باشد؟

الان متاسفانه مافیا روی موسیقی دست گذاشته است که این موضوع خوانندگان را خیلی  اذیت می کند این شرایط باعث شده خوانندگان خوب حضور کمتری در عرضه موسیقی داشته باشند و کلا حذف شوند  مثل  شهاب مظفری که دیگر خبری از او نیست.

آینده موسیقی را چطور ارزیابی می کنید؟

آینده موسیقی خوب است  چون دارد پیشرفت می‌کند  اما اگر دست مافیا قطع شود خیلی بهتر می شود و خوانندگان راحت تر می توانند کار کنند. از رضا گل محمدى و دست اندرکارانشون بابت زحمت فراوان  تیزر موزیک «کاش» میشد تشکر ویژه دارم. خوانندگان محسن یگانه، سیروان خسروى که سبک آن « راک « هست. در آینده نزدیک همکاری با نیما علامه و آریا اهنگران هومن آزما ویهان علی آریا اسم گروه Rm record label به تهیه کنندگی آقای رضا محمدی میباشد. انشالله مجوزهای کارهای جدید بیاد تمامی کارها با مجوز وزارت ارشاد اسلامی به صورت موزیک ویدیو و پخش از شبکه های اجتماعی به گوش مردم عزیز میرسد و انشالله در آینده ای نزدیک بعد از اخذ مجوز های لازم کنسرت برگزار خواهیم کرد.

صحبت های پایانی؟
 تشکر میکنم از پدر و مادرم خانوادم که خیلى کنارم بودند با افتخار می گویم که پدر بنده ارتشى و مادر هم شغل آرایشگرى داشتند از خدا همیشه سلامتى برایشان آرزو دارم، از پدر و مادرم که همیشه پشتیبان و در این مسیر همراهم بودند تشکر می کنم و براى مردم شریف ایران همیشه سلامتى و سربلندى را آرزو دارم.