۱۴۰۳/۴/۸ - ۲۱ : ۴۴

معرفی یکی از بهترین شرکت های بسته بندی آجیل و خشکبار در استان‌ گیلان

معرفی یکی از بهترین شرکت های بسته بندی آجیل و خشکبار در استان‌ گیلان

گفتگوی اینبار نشریه سراسری صدای خاک با یکی از افرد پرتلاش و خوشنامی است که نه تنها در عرصه اقتصاد کشور بلکه بواسطه فراهم کردن بستر ورزش و سلامتی، در دل مردم جایگاه خوبی دارد .

آقای حسین صفاری مدیر شرکت بسته بندی خشکبار طلوع و همچنین موسس باشگاه ورزشی طلوع در شهر کومله است وی طی گفتگو با خبرنگار ما در زمینه فعالیت خود گفت : زیر ساخت  کل مجموعه ورزشی و تولیدی طلوع از سال ۵۲ با تلاش مرحوم پدرم آماده شد، در سال‌های اول در محل باشگاه کنونی ، کارخانه قند بود و پس از آن  در سال ۱۳۸۰ این مجموعه در دو بخش ورزشی و تولیدی وارد عرصه جدیدی و متنوع گردید
وی سپس در پاسخ به یکی از سوال های خبرنگار ما مبنی بر اینکه ”  علت اینکه شما هم در  جایگاه توسعه ورزش و هم در  اقتصاد توانستید قدم های بزرگی برای جامعه بردارید چیست ؟  پاسخ داد : به اعتقاد من سرمایه گذاری در ورزش به میزان اشتغال و شکوفایی اقتصادی رابطه مستقیم دارد، و از نگاه من ورزش در همه حوزه‌ها نقش اصلی را بازی می کند و اگر این فرض را بپذیریم که افزایش روحیه ورزشکاری در جامعه منجر به کاهش احتمال ارتکاب جرم می شود ، آن زمان هر فردی خود را موظف می داند که حداقل زمینه و بستر ورزش کردن را فراهم کند و من نیز جدا از این تفکر نیستم .

وی در خصوص شرکت بسته‌بندی و خشکبار طلوع گفت : این مجموعه با ۲۰ نفر نیروی کار ، به فرآوری و بسته بندی انواع آجیل و خشکبار در بسته های ۵۰ گرمی و ۱۰۰ گرمی و همچنین بسته بندی فله انواع خشکبار بویژه تخمه آفتابگردان می پردازد .
صفاری با بیان اینکه بسته ‌بندی خشکبار و آجیل به طور عمده در کشورهایی که تولیدکننده آن هستند، مانند ایران کاربرد بسیاری دارد و به حفظ سلامتی و طول عمر کمک می‌کند، افزود : مزیت مجموعه تولیدی بسته بندی با برند طلوع نسبت به سایر برند ها اینست که : این مجموعه همواره با هدف حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان داخلی و خرید محصولات ایرانی در راستای عرضه کیفی مواد اولیه ،محصولات سالم و دارای استاندارد‌های بهداشتی گام برداشته است .

صفاری در ادامه با گلایه از واردات بی رویه محصولات خشکبار گفت : این امر موجب شده تا کشاورزان رغبتی برای کاشت نداشته باشند و متاسفانه هر سال شاهد کاهش سطح زیر کشت و یا کاشت دانه های ترا ریخته و وارداتی توسط کشاورزان در استان‌ها مستعد کشور هستیم که نیازمند ورود و تدابیر ویژه مسئولان کشور است .
مدیر شرکت بسته بندی آجیل وخشکبار طلوع از شروع بسته بندی جدید با محصول چای ایرانی خبر داد و گفت
کیفیت چای ارگانیک ایرانی زبانزد همه مردم جهان است و چای گیلان بدلیل اقلیم بسیار مناسب ،گرفتار آفات نمی‌شود و محصولی ارگانیک و بدون سموم و دارای طعم و کیفیت عالی است . لذا تصمیم گرفتیم که از این ظرفیت استفاده کنیم و از این پس انواع چای بسته بندی طلوع به بازار عرضه می‌شود.
وی در بخش دیگر سخنانش گفت : اگر تسهیلات بانکی با بهره کم در اختیار این بخش خصوصی گذاشته شود می توانیم طرح توجیهی بسته ‌بندی خشکبار و آجیل در مقیاس صنعتی را راه اندازی و با خرید ماشین‌آلات بروز و… در جهت افزایش روند تولید محصولات ایرانی و اشتغال زایی و در نهایت به نیاز های مشتریان بیشتر پاسخ دهیم .